Treasure Hunt in Agricultural Park!

View previous topic View next topic Go down

How was the activity?

75% 75% 
[ 6 ]
25% 25% 
[ 2 ]
0% 0% 
[ 0 ]
0% 0% 
[ 0 ]
 
Total Votes : 8

Treasure Hunt in Agricultural Park!

Post  house88kend on Mon Jul 07, 2008 12:21 am

Hi members! Hows the activity? Having fun? Give your comments, feedback and suggestions here!! ^^
avatar
house88kend
Forum Developer
Forum Developer

Male
Number of posts : 61
Age : 28
Current Location : Currently at UCSI
Registration date : 2008-07-06

View user profile http://house88kend.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Treasure Hunt in Agricultural Park!

Post  dexter on Mon Jul 07, 2008 12:45 am

Told everyone already. This trip is extremely fun because I ahve found what I am searching for ages. Hahaha... Smile
avatar
dexter
ITSA Activities 版主
ITSA Activities 版主

Male
Number of posts : 126
Age : 28
Registration date : 2008-07-06

View user profile

Back to top Go down

Re: Treasure Hunt in Agricultural Park!

Post  house88kend on Mon Jul 07, 2008 12:50 am

wau...you have a "DUI Xiang" d? good!! I hope everyone can have a great time and meet new friends! ^^ Very Happy
avatar
house88kend
Forum Developer
Forum Developer

Male
Number of posts : 61
Age : 28
Current Location : Currently at UCSI
Registration date : 2008-07-06

View user profile http://house88kend.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Treasure Hunt in Agricultural Park!

Post  shinyi16 on Mon Jul 07, 2008 1:06 am

so fast can find a "target"..i knw is a secret..but stil congrats lo..

Yea..well..the trip is fun and challenging..exhasuted..cycle to hunt, this should be first time ever held by ucsi ITSA..Agriculture park~
the place are nice to view.. from station to station the games are well organised.
Here greatly thx to all committees for working so hard.. especially Khui Mei for spending night to do the stuff for the treausre hunt..
Thx to the photogrpahers Victor and Kendrick for taking nice photos.
Let's "Bow" for the committees : Khui Mei , Wing Hoe and Adeline in the first station, paddy field..the aphabet..i can see that some group are headache of forming the words..some groups are smart..can solve it fastly..
Jeff as the core person in charge in the "Boom" station..guess hunters are making fun of those ticklish balloons..different mehtods from different group to "boom" the baloon ..wow..
Cecilia and Oscar for giving a tough questions..yet , is fun of searching the hints..
Wow..the fashion show, Kho and Daniel..i can see a the ucsi students' design talent in fashion.. and to the first aid , Jit Hao (sticking together to the chocolate..hehe) and faci, Virgil for helphing hunters..

Hooray~ WIth the help of all, we succeed to make it!

So, how bout the others? What would you think? let's share ideas..
avatar
shinyi16
Forum Developer
Forum Developer

Female
Number of posts : 100
Age : 29
Registration date : 2008-07-07

View user profile

Back to top Go down

Re: Treasure Hunt in Agricultural Park!

Post  Sharon_Lee on Mon Jul 07, 2008 1:21 am

Great that you guys had fun....Glad to hear that....Remember to have fun while studying !! extra curricular is always the best...God bless

Sharon_Lee
Member
Member

Female
Number of posts : 58
Age : 30
Current Location : KL...but I wanna GO BACK TO IPOH!!! I miss my hometown
Registration date : 2008-07-07

View user profile

Back to top Go down

Re: Treasure Hunt in Agricultural Park!

Post  dexter on Mon Jul 07, 2008 5:38 pm

shinyi16 wrote:Jit Hao (sticking together to the chocolate..hehe)

What you mean by sticking to the chocolate? Huh? I help out so many people ok? Razz
Say until I only know how to eat. Sad
avatar
dexter
ITSA Activities 版主
ITSA Activities 版主

Male
Number of posts : 126
Age : 28
Registration date : 2008-07-06

View user profile

Back to top Go down

Re: Treasure Hunt in Agricultural Park!

Post  shinyi16 on Mon Jul 07, 2008 7:35 pm

haha..yea..sure Jit Hau help a lot..
guai la..dun sad dun sad..ha..
Without u, the games might nt even start.. coz while i fixing bicycle stuff,
u the important one to help to control the participants ^^
cheers

but sob..when i want the chocolate, finish ler.. Crying or Very sad
haha..jk k..neway, stil thx to u too ^^
avatar
shinyi16
Forum Developer
Forum Developer

Female
Number of posts : 100
Age : 29
Registration date : 2008-07-07

View user profile

Back to top Go down

Re: Treasure Hunt in Agricultural Park!

Post  house88kend on Mon Jul 07, 2008 7:41 pm

shinyi16 wrote:haha..yea..sure Jit Hau help a lot..
guai la..dun sad dun sad..ha..
Without u, the games might nt even start.. coz while i fixing bicycle stuff,
u the important one to help to control the participants ^^
cheers

but sob..when i want the chocolate, finish ler.. Crying or Very sad
haha..jk k..neway, stil thx to u too ^^

Hahaha...its because we are united!!! Muahahaha, without everyone, this trip will be a failure!! ^^ So give credits to yourself and learn from mistakes! ^^ I am glad to be part of the team!
avatar
house88kend
Forum Developer
Forum Developer

Male
Number of posts : 61
Age : 28
Current Location : Currently at UCSI
Registration date : 2008-07-06

View user profile http://house88kend.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Treasure Hunt in Agricultural Park!

Post  slimkm on Tue Jul 08, 2008 2:08 pm

a word to the one that draw those maps.... leave the drawing to the professionals PLEASE
avatar
slimkm
Member
Member

Male
Number of posts : 40
Age : 28
Current Location : Cheras
Job/Hobbies : Gaming
Whats your favorite pastime? : Gaming
Registration date : 2008-07-08

View user profile

Back to top Go down

Re: Treasure Hunt in Agricultural Park!

Post  dexter on Tue Jul 08, 2008 5:22 pm

slimkm wrote:a word to the one that draw those maps.... leave the drawing to the professionals PLEASE

Hehehe... This guy have only this word and keep repeating for the rest of the Treasure Hunting session. Hahaha... I am bored with his word d. So advice to others, just ignore it. He is too sad that he lost in hunting the treassure. Razz Hehehe...

SlimKm No offend yeah.. Razz
avatar
dexter
ITSA Activities 版主
ITSA Activities 版主

Male
Number of posts : 126
Age : 28
Registration date : 2008-07-06

View user profile

Back to top Go down

Re: Treasure Hunt in Agricultural Park!

Post  shinyi16 on Thu Jul 10, 2008 7:43 pm

win or not doesnt matter.. the most important is whether hunters are enjoying Smile
avatar
shinyi16
Forum Developer
Forum Developer

Female
Number of posts : 100
Age : 29
Registration date : 2008-07-07

View user profile

Back to top Go down

Re: Treasure Hunt in Agricultural Park!

Post  dexter on Fri Jul 11, 2008 3:17 pm

correct. But poor steven also la. Bad luck. If he is in the PINK group i think he should be smiling all the time and enjoy himself to the fullest for the whole day.
Hahaha... Other team seems to be enjoying very much. even they lose but they enjoyed. I am so happy to become part of the organizer. Wink
avatar
dexter
ITSA Activities 版主
ITSA Activities 版主

Male
Number of posts : 126
Age : 28
Registration date : 2008-07-06

View user profile

Back to top Go down

Re: Treasure Hunt in Agricultural Park!

Post  shinchan on Sun Jul 13, 2008 11:28 pm

ya! can see that most of the participant enjoy their time at the park.. Very Happy
Me also.. very happy seeing the participant having fun wiv their team member although i cant join in and play wiv them.. haha... so bad..
anyway.. as a committee member in this treasure hunt activity, it's glad to see the activity running successfully. hmm..keep it up guys! Laughing bounce
avatar
shinchan
New Member
New Member

Male
Number of posts : 6
Age : 30
Job/Hobbies : Table tennis, singing and sleeping
Registration date : 2008-07-13

View user profile

Back to top Go down

Re: Treasure Hunt in Agricultural Park!

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum